Efter träningen...

 
 
Igår efter ett riktigt svettigt pass tillsammans med Filippa.
Blir lite si och så med inomhusträningen dessa varma dagar kan jag ärligt säga, kraften finns liksom inte där. Men nu fick vi till ett riktigt bra pass på en timma
 
 
 
Kokosvatten är bästa törstsläckaren enligt mej. Köper alltid med någon smak då jag tycker helt naturell inte är så god... Här med smak av granatäpple och en RAW-bar att tugga på. Jag handlar nästan allt sådant gotti på Bodystore!
 

Efter dusch blir det en rejälare påfyllning i form av äggmackor och en frukt men sådär direkt efteråt då man fortfarande eftersvettas kan det vara bra att ta något snabbt och smidigt!
 
 
 
Fantastsikt vad mycket jag/vi fick gjort igår då vi bjöds på en regnig förmiddag. Städning av hela huset, bullbak och lite målning av stolar och ett litet sidebord. Dessutom en skönt träningspass... Älskar då jag är effektiv ;)
 
Idag ska Nikki hänga med mormor för jag och A ska bege oss på en shoppingrunda eftersom lillan fyller 4 år på måndag!! Otroligt vad tiden rusar fram...
På söndag ska hon ha kalas och pratar knappt om annat :)
 
Ha en fin dag //PIllan


Har lovat mig själv att försöka ta tag i träningen på semestern,....Mysigt med en shoppingdag tillsammans, 4 år....det är spännande såklart...Kramisar Tina

Kan du fatta att våra små redan är 4 år?! Galet!! Tyckte det var nyss vi gick med stora sommarmagar :-)

KRAM

Den måste jag testa klarar bara inte av den naturella annars älskar jag kokos:)vårt gym har stängt tre veckor nu så surt så nu måste jag ut o springa el ta pw men så dålig på det bara hur tusan kommer man igång igen?kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se