Stockholm tur & retur

 
 
Gänget som åkte allt tror jag minsann...! Snälla tjejerna åkte en timma med lillasyster sedan var det min tur...
 
 
Lite soft i Pettsons trädgård, hjälp vad varmt det var... Mycket vätska och vila mellan varven krävdes denna dag!
 
 
 

Nikki vill åka allt från lugna Veteranbilar till snurriga bläckfisken!
 
 
Happy kiddo i väntan på mat
 
 
 
Dagens bästa var nog ändå Hello Kitty ballongen!
 
God kväll
 
Nu har vi landat på hemmaplan efter några intensiva dagar i huvudstaden. Allt ska liksom hinnas med på ett par dagar så fullt ös från morgon till kväll!
Junibacken, shopping, äta gott och grönan fick det bli denna gång.
 
Ikväll har jag dammat av aerobics-skorna och kört ett pass med några tappra själar som lämnade solstolen i värmen! Filippa var också med så det var riktigt skoj. Nu blir det påfyllning för denna varma kropp innan jag landar i soffan för kvällen!
 
//PIllan


Vilken toppen dag i huvdstaden ni måste ha haft. Hon ser riktigt lycklig ut när hon får åka karuseller...

Söta lilla NIkki ;)vilken härlig intensiv helg ni fått med en massa värme,så skönt att ha en tonårsdotter som kan hjälpa till och åka på grönan;)kram

Härliga dagar ni haft! Och gulligt när de stora tjejerna tar hand om lillsyrran...! Känner ju igen det där, har ju en 5-åring och en 14-åring och min stora har ofta kompisar med på våra utflykter. Men de är alltid supergoa och tar hand om lillisen.
Kram Jennica

Hej
Jag undrar var ditt halsband kommer från?
Mvh Åsa

Svar: Hmm är de det lilla i silver du menar? Isf Efva Attling!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se