Tips till små "Lottor"

 
 
 
Nikki med sin "signatur-look". Alltså jag tycker detta är så gulligt med rosetten i håret!!
 
 
 
Sedan Nikki klippte page så har jag/vi fått dille på rosett i luggen och jag har hittat den perfekta nät-butiken!
Här beställer jag alla hennes fina hårklämmor och de är verkligen blixtsnabba med leveranserna! Detta är ett urval av all färger som numer finns här hemma
 
 
 
Vilken strålande dag vi fick idag....i alla fall fram till kl 14 för då öppnade sig hela himlen och alla badgäster fick fly från playan! Väl hemma sprack det upp igen så jag tog och tände grillen... Big Mistake för då var det som om alla dammluckor i hela himlen öppnades. Herrejisses vilket oväder :/
Så det var bara att dra på stekpannan och köttet fick i en hast åka ner där istället....
 
Kvällen har ägnats åt träning med både Filippa och Nikki som kompisar. Styrketräning och sedan hoppade jag med på ett switchingpass som ju också är styrka i ett högt tempo fast i grupp bland maskinerna.
Nu har jag svept ett stort glas med Resorb för att få ordning på vätskebalansen!
 
Tro det eller ej men jag ska även packa en väska för i morgon drar vi några tjejer i vinklubben till Sundsvall för att spela golf. Två dagar och två olika banor ska vi gå. Övernattning hos Urre och middag på stan! Ska bli riktigt trevligt!! Gissar dock att det kommer även att bli riktigt kämpigt i värmen....pju!
 
//PIllan


Det är verkligen supersött :) trist med vädret, här har det vart tokfint hela dagen

Så söta saker, inget jag kunnat handlat till mina pojkar :-) Här har vi haft kanon väder hela dagen.

Kram
Helen

vilka tjusiga... kul med många färger!=) super söt hon är!

Men åh vad söt hon är! Det är verkligen en gullig frisyr! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se