Våran "Kvalitetstid"

 
 
 
 
 
Jag och Filippa i gymmet tidigare idag!
Detta är vad jag kallar kvalitetstid med min äldsta, att få träna tillsammans! Förena nytta med nöje bara hon och jag, älskar´t!!
Vi körde rygg och triceps (baksida arm) och det ser ni en variant av här på bilderna. Går att utföra sittande som stående och med hantel, viktplatta eller eventuellt gummiband. Perfekt för det berömda "gäddhänget" ;)
 
 
 
God kväll
 
Här har vi haft en från och till-dag gällande vädret... ömsom sol ömsom vatten skulle man kunna säga! Tillbehören var i form av muller och blixtar...
Nu på kvällningen har det dock spruckit upp och jag ska snart sätta mej på altanen en stund!
 
Har precis kört Filippa som jobbar ikväll så jag själv är just precis, själv.....
Har inga våldsamma planer förutom möjligen ett glas martini! Har varit väldigt lugnt på mina sommarhelger hittills, inga partaj alls faktiskt då jag tänker efter!
Hmmm får ta tag i detta till nästa helg och bjuda hit någon kanske :)
 
Ha det fint så ses vi snart //PIllan


Så mysigt ja det ser faktiskt ut att vara det:)även om ni sliter ont med träning,tor jag ska ta en löprunda imorgon med min äldsta,tack för inspiration kram

Åh va duktig du är :) här ska det oxå bli både sol o regn idag ;(





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se