Älska sommaren

Även om det anses som ett typ av ogräs så tycker då jag att lupiner är väldigt vackra!
 
Detta kallar jag lyx att varje dag kunna gå ut och plocka in en ny bukett med färska blommor. Lägg där till en kopp kaffe och ett trevligt magasin och jag är riktigt nöjd :)
 
 
Alltså vilket väder vi bjöds på igår...! Riktig sommarvärme bjöds jag på min födelsedag ;)
Som jag skrev igår så ska jag ha lite kalas ikväll men jag fick faktiskt presenter redan igår,
En ny fin golfvagn (nu är jag så gott som helt "kittad" för en golfsommar) pengar och massa fina blommor! Tacksam....!
 
Dagen bjuder på lite ostadigare väder, det verkar bli en mellandag...
Hoppas morgondagen bjuder sol för då har Filippa skolavslutning. Hon hade förresten fått diplom i klassen för att vara en elev som presterat väl under året med stora framsteg, bravo!!
 
Jag körde aerobicsen för sista gången igår och oj vad det var varmt...Drack Resorb både före och efter passet! Men vi gick all in och tog ut oss till max, härliga gäng!!
Nikki kom hem och strålade efter cirkusföreställningen. Hon fick gå med Filippas kompis Matilda och var lyrisk ;) Sockervadd, popcorn och snurrande blinkgrej hade hon också fått
 
För sambon var det väl mindre roligt då han var i ända uppe i Kiruna igår med 11 grader och spöregn... huuu
 
Hoppas ni alla fina får en skön onsdag //PIllan


Så himla fint! Älskar lupiner :)

Lupiner är bra vackra ändå!=)

Ogräs eller ej.....det är supervackra tycker jag! Älskar dem!
Och vilken fantastisk bukett du har fått ihop!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se