En dag att vara EGO!

 
 
 
 

Det finns en dag om året då man kan visa upp sig lite extra utan att skämmas ;) Idag är den dagen för mej....!
 
 
10 juni
Tänk att det redan har gått ett år sedan jag fyllde jämt...?! Då var familjen i Åre och firade och det var ingen varm dag, nä det nästan flög lite snö i luften :/ Men rejält uppvaktad det blev jag!
Sedan blev det stor baluns hemma i trädgården påföljande helg, ett härligt minne!
Idag strålar dock solen och jag tror det blir en fin dag
 
Men firandet får allt vänta tills i morgon för idag har alla fullt upp...
Jag jobbar först och sedan har jag sista aerobicsen inför sommaruppehållet, mamma skulle på någon annan avslutning, Filippa har fotbollsmatch, pappa brandkårsövning, Nikki ska på cirkus och A är ju bortrest.....
Ja ni ser ju, det får bli middag och lite minifest i morgon helt enkelt, men njuta av en strålande dag ska jag göra!
 
//PIllan
 


Grattis på födelsedagen!
Kram!

Grattis på din dag Killing <3

Grattis du snygga kvinna! :-D

KRAM

Ett stort GRATTIS på din dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se