Ett fantastiskt firande!

Sveriges nationaldag och flaggorna vajar
Fillan och jag och nej, jag är inte med barn, det var bara en lite pösig blus där vinden blåste in ;)
 
Alltså när kommer han den där kungen.... Nikki är lite fundersam
 
Jomen titta där är dom ju! Silvia som vanligt lika vacker och OJ så petit hon är!!
 
Bland alla trevliga aktiviteter så var ridning en av dem och Nikki var inte sen att testa ;)
 
 
Det blev en fantastisk dag på många sätt, solen strålade, folk gick man ur huse och kungen höll ett riktigt bra tal!
Verkligen bra ordnat med kringarrangemang där det fanns nåt för nästan alla att titta på eller delta i. God mat och en glad stämning gjorde firandet toppen!
 
Nu är vi hemma igen och har en lugn kväll. Hade tänkt ta ett glas kall dryck men det fick bli en mineralvatten då jag istället blev chaufför åt Filippa. Hon har bortamatch ikväll och behöver skjuts fram och tillbaka ...
Såg att Miss Marple strax börjar på 4:an så jag hoppas jag ska hålla mej vaken ;)
 
I morgon väntar årets stora brännbollsturnering i byn och jag hoppas verkligen att inte det utlovade regnet ställer till det... :/
 
//PIllan
 


Du verkar ju haft ett ordentligt nationaldagsfirande med kungen och allt :).

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se