Golf & Jobb

 
 
 
Hej på er
 
Förstår såklart att ni alla säkerligen har fullt upp idag men jag ville ändå kika in och önska Glad Midsommarhelg!
Själv var jag uppe med tuppen och ute på golfbanan strax efter 08 i morse ;) Men huuu så kallt! Jag hade till och med långkalsonger på mej, inte OK 20 juni enligt mej :/
Spelet gick väl sådär men fyra timmars frisk luft och många skratt gör rundan värt det!
 
Nu ska jag hoppa in på jobbet och hoppas att ni alla har en riktigt mysig afton
 
//PIllan


Ja,de är för kallt.... Inte OK!! Men tack vare vi fick en fin sommar och sensommar förra året säkert.. kram

Hej! Trevlig blogg :) första gången jag tittade in här! Jag undrar över den lilla muggen/koppen bredvid tidningen alltihemmet några inlägg ner, var är den ifrån? Glad midsommar! Marlene

Svar: Hej MarleneMuggen kommer från HM Home!

ha det så bra, PIllan
Pernilla/Pillan

Långkalsonger?! Nää...absolut inte ok!
Hoppas ni hade en fin midsommar trots allt! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se