I´m Blue dabadi daba dam...

Matchar himlens färger idag!
 
Toti från HM Logg.
Shortsen är så fina med smalrandigt vitt och ljusblått tyg som tyvärr inte syns på dessa snabbtagna foton. Skön tunn långärmad tröja över axlarna som kan komma till pass senare ikväll
 
Skönt att solen valde att hänga med hem från Turkiet!
 
 
Ny vecka och strax dags för jobb!
Men lite slapp fashion bjuder jag på idag, perfekta kläder en varm dag då man ändå vill vara lite "påklädd". Logg, HMs lite sportigare märke har helt perfekta sådana kläder och till grymt bra pris dessutom :)
 
Den uppmärksamme hittar ett plåster i mitt armveck och yes idag har jag äntligen kommit mej iväg till en läkare för min migrän....
Gick till företagshälsovården då min chef fixat tid åt mej. Är så glatt överaskad då den kvinnliga läkaren visade sig vara toppen!
Har ingen vidare erfarenhet av läkarsläktet men denna var som sagt väldigt bra. Hon skrev ut tre olika recept på migränmediciner så nu hoppas jag verkligen att dessa ska funka!!
 
//PIllan


Snygging!! Och mycket snygg outfit:) Så härligt du haft det på semstern, så underbart ut ju. Jag såg ditt plåster och håller tummarna nu att det blir bra för dig!

Kram fredrika

du matchar väldigt idasg med himlens färger.
härliga bilder från turkiet med,





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se