Kungen kommer, men först lite Turkiet!

Här är vi, gänget gamla vänner som var i Turkiet. Saknar dem alla eftersom vi inte ses så ofta....
 
Saknar även all god mat som vi åt...
 
Både ute på restaurang och hemma på altanen
 
Hi hi crazy, men förmodligen den bästa bilden från vår vecka ;)
 
 
Ja men idag säger jag Grattis Sverige!
Du är ett fantastsikt land att få leva i och just nu bara njuter jag av min utsikt genom altandörren då allt frodas och är så grönt och vackert så det nästan gör ont....
Idag ska vi såklart fira med och jag ska absolut äta potatis, sill och jordgubbar, det är svenskt för mej!
 
Dessutom kommer kungen.... jo faktiskt, till våran lilla by! Han tar med sig Silvia också ;) men dom måste såklart skynda sig så det blir väl lite vink vink och sådär för ikväll ska dom som vanligt vara med på Skanken antar jag..
 
Så nu måste jag hoppa in i duschen, för lite vink vink från kungen vill jag inte missa :)
 
//PIllan


Härliga bilder från Turkiet och härligt firande ni verkaar ha haft de igår!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se