Mmmm, en låda med lyx

 
 
Ett för mej superlyxigt paket dök upp för ett par dagar sedan och nej det innehöll ingen dyr märkesväska eller så men väl en låda full med nyttigheter.
Lyx a´la PIllan!!
Allt klickat hos Bodystore som ofta har finfina kampanjer och detta paket med 15% på toti :)
 
 
God morgon måndag!
 
Jag och Nikki har tagit sovmorgon ( första semesterdagen) och mini sussar fortfarande....?! Jobbigt med party
Lite av godsakerna ovan är på väg ner i min mage, bland annat Granolan från Rene Voiltaire, ljuvligt god!
 
Dagen är grå så vi ska nog passa på att baka lite bullar och lägga i frysen för eventuella dagar på stranden?! Verkar som det skulle bli bättre nu framåt veckan, fingers crossed....
 
Ha det fint //PIllan


Mmmm en lyxlåda för mig oockså med många godsaker. Härligt att fylla frysen med hembakat. Kramisar Tina

Wow, vilken lyxig låda! Och fina förpackningar....är en sucker för fina förpackningar.... :)
Kram Jennica

Vilken lyxig box!=) Inte alls dumt.. Kram

Å vad är det där för spännande?
Skönt med semester, Jag har tre dagar kvar =)
Kramiz G

Ja nu bara måste det vända!! Smart att bunkra upp med bullarna :)

Hoppas du haft en fin måndag även om den kanske inte strålat av sol.

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se