Nu är 8:an över...

Mammas stora tjej
 
Svart klänning på avslutningen... jo men det funkar ju på en så snygg tjej;)
Extra snyggt med den öppna ryggen !
 

Min fina fina stora prinsessa
 
 
Vilken tur Filippa och hennes vänner hade med sol och värme på avslutningen av åttonde klass. Sämre är det idag, brr iskalla vindar och typ 13 grader, stackars studenterna....
Filippa var nöjd och glad då hon höjt sina betyg i flera ämnen så nu är det bara att lägga in högsta växlen inför 9:an!!
Minns att jag tyckte att åttan var ett riktigt pluggår med massor av prov men nian däremot var inte alls lika jobbig...
Konstigt det borde väl ha varit tvärtom?! Kanske jag tyckte nian var så rolig för övrigt då man var störst och bäst ;) så jag glömde det tråkiga...
 
Nu väntar en ledig helg med familjen utan några större planer, vi får ta dagen som den kommer, skönt!
 
//PIllan


Grattis till vackra Filippa o hon är ursnygg i klänningen. Skönt med en ledig helg med familjen o bara vara. Själv ska jag på studentuppvaktning i eftermiddag o hoppas på att det slutar, regna, åska o blixtra. Kramisar Tina

Hon är ju såå fin!! Älskar klänningen!

Jag minns det precis som du - 8:an var mycket tuffare än 9:an! Massor av standardprov och annat, blä!

Ha en fin kväll, Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se