Nu kör vi fredag hela veckan!

 
 
 
Så vacker Hortensia pryder vårt bord. För hur länge.... ja det får väl tiden utvisa ;)
 
 
Ja fredagar är väl efterlängtade för det mesta, man hurrar lite extra då veckans sista vardag gör entré...!
Men nu när semestern är här så har man ju helt enkelt lite fredags-feeling varje dag :)
Sippar lite vin en tisdag
Grillar med vänner en torsdag
Käkar godis en måndag
Ja alla dagar bara flyter ihop i nåt slags fredags-bonanza och I Like It!
 
I går kväll gjorde ju Ernst comeback i rutan, såg ni? Det gjorde jag och det kändes som en perfekt start på semestern.
Sommar med Ernst hör liksom sommaren till, liksom Allsången och alla dessa mord i Midsummer ;)
 
Idag har vi lunch-playdate med ett gäng härliga kids och mammor.
Jag och Nikki bakade lite citron och hallonmuffins med en dajm-tvist som vi tar med. Sedan har jag även en tid hos frissan för att fixa utväxten, underbart!
 
Ha en härlig fredag //PIllan


Härligt med semester! Muffisen lät smaskiga😋recept tack!

Svar: Hi hi Marie det var inte så svårt... färdig citronsockerkaksmix med krossad dajm i plus lite hallon!
Pernilla/Pillan

Älskar de där rosa Hortensiorna!
Och semester.....underbart......två veckor kvar..... :)
Kram Jennica

Ja,det är bra svårt att hålla en Hortensia vid liv. Men ta en oasis och lägg i blöt och lägg i botten av blomkrukan=)

Svar: Tack för tipset!!
Pernilla/Pillan

Njut av både fredag o semester. Själv har jag fyra veckor kvar till ledigheten. Kramisar Tina

Så vackert med hortensior och brickan är ju fantastisk!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se