Om jag var ledig idag...


Ja hade jag haft kvällen fri hade definitivt ett glas fullt med is och Martini Rosato slunkit ner i magen! Jag är en riktig Martini-älskare och denna är en sommarfavorit :)
 
 
Hej å er
Har nyss varit på Träslaget (brännbollsturnering) och hejjat på Filippa.
De förlorat första matchen med 1 poäng men vann den andra med 13... Tror ändå inte de lyckas gå vidare då det bara är ett lag från varje grupp som gör det. Jobbets lag däremot vann båda sina matcher, bravo!
Inget regn ännu heller men det är tryckande värme så förmodligen brakar det snart till.... otur för mej som ska jobba då tågen och järnvägen inte gillar åska ....!
 
Ja hade jag vart ledig så skulle jag ha svirat om i 50-talsmundering och inväntat att bli upphämtad kl 15 i eftermiddag. Vinklubben har träff och det verkar som de ska få vara med om nåt riktigt skoj... Så himla ledsen att jag inte kan vara med :(
 
Nä mot jobbet.... //PIllan


Mums

vinklubb? låter mycket spännande :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se