Överraskning!

 
 
 
 
 
 
 
Tröttmössan på här idag....
Jag och Nikki fick nämligen ett litet ryck tidigare i veckan och bokade tågbiljetter till Gävle i lördags morse.  Vi åkte till min bästis Linda för att i all hemlighet dyka upp på Sandras 40-årsfest igår kväll!
Gissa om hon blev överraskad då jag inte alls talat om att komma dit!! Jättekul :)
 
Vi fick massor med god mat, drinkar, tårta och trevligt umgänge. Nikki och Sandys Wilma hade så kul hela kvällen då det var evigheter sedan de sågs...
Så i morse tog vi tåget hem igen och nu har vi legat i soffan och kollat på Frost.
 
Nä uppryckning.... på med träningskläder och iväg på Yoga, jippi!
 
//PIllan


Åh, vad det är kul att göra sånt där! Det ser ut som om ni hade en kul kväll! :)
Kram Jennica

Vilken härlig överraskning! Kul att de små tjejerna hade roligt tillsammans oxå, kram Suss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se