Pingsdagen med dop & dopp

Ja är man inte bjuden på prinsessdop så kan man väl åtminstone få doppa fötterna... Självklart och håller vädret i sig dröjer det nog inte länge innan man kan bada hel och hållen :)
 
Hej på er
Ja även om jag jobbade från morgonen så hade vi självklart TV:n på och tittade på Leonores dop!
Duktig sessa som mest sov sig igenom akten även om Madde verkade lite nervös och mest vaggade den lilla hela tiden ;)
Men alltså Estelle, hur söt är hon på en skala..?! Ljuvliga lilla blivande drottning och så snäll även om det verkade krypa i benen på henne.
Alla tre damer ur svenska kungafamiljen var strålande vackra men jag tror Victoria knep guldet med sin Silvia-styling... Ja hon var otroligt lik sin mamma med den hatten!
 
Nu ikväll hade jag förberett mej på ett skönt yoga-pass men fick meddelande att det var inställt... så trist! Men istället fick jag en hel del uträttat här hemma. Lilla altanen på sommarstugan fick sitt möblemang på plats, så nu kan man njuta en kopp kaffe där i kvälls-solen!
 
//PIllan
 


Och din lilla sötnos är minst lika söt som prinsessorna :) <3 Och vilka fina foton du tagit! Ja visst var det ett fint dop, och Estelle är verkligen helt bedårande!!!

Många kramar aka

Jag missade dopet, men tänkte surfa in så här i efterhand och titta lite. Känns som om alla pratar om det :).

Härliga bilder på din lilla tjej! Hoppas du haft en bra helg! Kram

De var ett fint dop!

Söt dotter du har.. Som en prinsessa ju!=) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se