Usch förkylt var det här....

 
 
Efter jobb och förskola bakade vi lite enkla rörihopbröd, ni vet sådana med mycket fröer, nötter och filmjölk som sedan gräddas ganska länge....
Goda och enkla, bara det att man måste ha ganska mycket olika mjölsorter hemma. Men har man väl köpt allt så är det ju bara att slänga ihop nya limpor då de tagit slut :)
 
 
Var tvungen att ta ett par skivor direkt till middagen som till synes var lax....
 
 
Hallå på er
 
Jag är inte alls pigg, trodde i min enfald att jag skulle vakna frisk oh pigg idag... så var icke fallet!
Men trots detta tog jag och mini tåget till en av Sveriges vackraste men kanske blåsigaste städer - Östersund. Fel val idag dessutom, då det var typ storm här hemma så var det väl närmare orkan i form av isvindar där uppe.
Helt helt slut är jag nu...
 
Slängde mej i soffan under en filt så fort jag kommit hem
Citron, ingefära och honung är mitt livselixir
Jag vill vara frisk... :(
 
Nä Bolibompasoffan here I come!  //PIllan


Härligt med bakning såhär efter jobb o förskola! :) Kram

usch så tråkigt med förkyldningar. men maten såg fantastisk god ut=)

krya på dig

Älskar din blogg! Maten ser jättegod ut! Skulle du vilja dela med dig av receptet på brödet? ;-)

Svar: Jag minns att jag har publicerat det tidigare men jag ska försöka lägga in det igen!
Kram P
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se