Lent som silke!

Underbara produkter i Maroccan oils sortiment här schampo och balsam. Jag valde fuktbevarande med det finns också som volymprodukt!
 
Ja som jag berättade förra veckan så var jag på en kundkväll med fokus just på Maroccan oils produkter, Victoria som jobbar som säljare för märket var väldigt kunnig och berättade en hel del om märket.
Bland annat hade hon besökt fabriken och där hade man minimerat maskintillverkningen och anställde istället personer med olika handikapp! De var alla väldigt stolta över sina jobb :)
10 % av all vinst går dessutom till olika välgörenheter, tummen upp för det!
 
Nu har man ett stort sortiment med allt från den "kända" oljan till diverse stylingprodukter.
Den här oljan (Arganolja) finns i samtliga produkter och alla har också samma doft. Oljan utvinns från Arganträdets frö och dessa växer endast i Marocko. Den innehåller en kraftfull antioxidant och ett naturligt UV-skydd som neutraliserar fria radikaler! Den är rik på vitaminer som därför stärker håret och gör det mer elastiskt. Victoria rekommenderade att man använder oljan flitigt och alltid inför natten.
Jag gillar dessa produkter väldigt mycket och jag tycker doften är underbar!
 
Japp det var dagens tips helt enkelt :)
 
//PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se