Mina favoriter morgon och kväll

 
Två favoriter från Pukka te! På morgonen med smak av lakrits/ kanel (låter skumt med är såå gott och riktig piggelinkick) och på kvällen en kopp Cleanse
 
Hög mysfaktor med en rykande mugg te att kura med på kvällskvisten eller "mojna" till sig med på morgonen :)
 
 
Under höst och vinter dricker jag ganska mycket te även om jag aldrig släpper den dagliga dosen av kaffe.... Men en mugg med te ger liksom en lite mysigare känsla ;)
Jag tipsar om dessa teér från Pukka som alla är fria från artificiella smakämnen, socker, konserveringsmedel och andra sötningsmedel!
De består också av 100 % ekologiskt odlade örter vilket är toppen och det nästan känns på smaken, ingen konstig eftersmak.
Finns att köpa lite varstans men jag brukar beställa här
 
Nu är det dags för våran del av landet att få ett välbehövligt sportlov så därför åker A och Nikki till fjällstugan idag. Mina föräldrar åker upp i morgon och även Filippa med tre av sina kompisar! Gissar och hoppas att de alla får härliga dagar i backarna:)
 
Själv blir jag kvar på hemmaplan för jag har inte några lediga dagar alls de närmsta dagarna...
Men jag ska ägna tiden åt mej själv, mina muskler och gymmet mesta delen av dygnets lediga timmar ( det är iaf min plan...)!!
 
Ha en skön söndag
//PIllan
 
 
 
 
 


älskar te...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se