New in (för ut-och insida)

Hittade dessa brallor på Gina Tricot och har ni sett vilka Please-kopior...!
Men fantastiskt sköna och till ett superpris, 299:-, måste bara köpa ett par svarta också! Den söta koftan är också från samma ställe
 
God kväll
Precis hemkommen från min premiär av yoga. Eller jag har ju kört tidigare men det måste vara hmm åtta år sedan... åren rullar så fort!
Men det var i alla fall fantastiskt skönt och jag hade andningen kvar i mej vilket hjälper otroligt mycket. Flera positioner fanns även dom kvar i mitt minne även om det krävs en hel del finjusteringar :/
Riktigt jobbigt är det många gånger då man ska hålla position länge och bara fortsätta att pressa kroppen, men så härligt , Stort Gilla på den!
 
Mini och min mamma hade visst blivit lite oense då jag var borta.... Nikki är som sagt inne i en riktig treårstrots och skulle minsann varken borsta tänder eller ta på pyjamas innan jag kom hem.... Så nu ligger det en utslagen donna inne i soffan och sussar med full påklädnad (för såklart orkade hon inte vara vaken tills jag kom hem...)
 
Nu blir det lite tv innan natti natti!
 
//PIllan
 


Å vilka snygga byxor. Har ett par liknande från lager 157.
Måste spana in dessa då de är billigare också =)
Känner igen den där trots sen :( Inte kul!
Tyvärr har alla åldrar sin trots. Längtar till det är över om det går över haha... =)
Hoppas du fick en mysig kväll.
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se