Strax på väg

 
Hej på er
Nu är jag "färdigpackad" och ska bara äta lite lunch innan tjejerna kommer och hämtar mej :) Solen strålar och termometern visar plus 7 i skuggan!!
Hoppas vi får en sådan strålande dag även imorgon då vi ska göra någon utomhusaktivitet som än så länge är hemlig..?! Spännande :)
Eftersom det är Maria som är värdinna och som dessutom är chef för destination Vemdalen så tror jag inte att vi lär bli besvikna!
 
Ha en strålande helg //PIllan
 


Låter som den bästa helgen, tjejmys.....Ha det galet kul o njuuut. Kramisar Tina

Trevlig helg på er med, ha så himla kul!

Kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se