SUNday

 
Hoppas ni myser av solen denna helgens sista dag!! Dock lite kyligt i luften men solen gör mej piggelin ;)
Jag skickade ut A och pappa så dom fick elda gräs hela vägen ner mot vattnet. Det blir så otroligt grönt och fint då man gjort detta under våren. Lite eld-doft hör till våren eller hur?!
 
Idag var det dags för Malin att köra sitt premiärpass i Shabam och det gick jättebra! Jag ska väl förhoppningsvis komma iväg på en ny utbildning i slutet av april är det tänkt... Blev ju inte riktigt som jag planerat senast, kom ni ihåg min matförgiftning :/
 
Nu vankas det arbetskväll för mej så vi ses i morgon
//PIllan
 


Tack Pernilla! Glaad att du var med!!
:-)

Åh så fina ni är! Är blusen från lager157?:-)
Kram

Svar: Blusen är faktiskt från Ellos! Ett fynd ;)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se