Tjejerna är tillbaka!

Ja den här bilden är inte från igår... ;) Men nu är vi tjejer samlade här hemma igen!
 
Torsdag morgon, kaffet är nybryggt och den här mamman myser då båda älsklingarna är hemma!
De hade haft det jättekul i fjällen, Nikki som lär sig mer och mer i backen och Filippa som hängt med kompisar både i backen och i stugan.
Nu ska jag strax väcka F som fortfarande sussar och sedan blir det nog grötfrukost här. Måste ladda rejält då jag och Fillan ska köra benpass innan det är dags för eftermiddagsjobb för mej!
 
För övrigt så smattrar regnet mot rutorna här... Blir galen om jag inte snart får se lite sol!!!
Jag som inte solat solarium sedan innan jag fyllde 30 börjar nästan överväga att lägga mej där och stirra in i lysrören snart.. utan skyddsglasögon!!
 
//PIllan
 
 


vilken härlig bild=)

En härlig bild på tre söta o snygga tjejer, förstår att du myser när alla är samlade hemma. Ha en skön helg. Kramisar Tina

Hoppas ben passet gick bra.
Håller med ge oss sol NUUUU..... =)
Funderar också på att lägga mej i solariet snart, fast det är imot mina principer!
Kramiz





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se