Veggie tajm!

När jag ska äta själv blir det ofta nåt vegetariskt och så även igår.
Fräs på lite goda grönsaker, lök, broccoli, squash och paprika sedan häller du över krossade tomater (gärna med örtkryddor) lite grönsaksbuljong, salt och peppar.
Låt puttra en stund
Häll över i en ugnsfast form och skiva mozarella över och sedan smulad fetaost.
In i ugnen typ 175 grader i 20 minuter
 
Middagen är klar!
Jag åt min med gott grövre brytbröd som man kan doppa och "gojsa" runt med i maten, mums! Mozarellan blir alldeles trådig och god och sältan från fetan till grönsakerna är ljuvlig ;)
 
Jahapp det var det hela...
//PIllan
 
 
 


Åh gud så gott det lät o såg ut det vattnas här:)kram

Så gott det såg ut! Måste jag testa.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se