100 år!

Nikki och jag har precis varit på kyrkogården. Anledningen till detta är att min farfar skulle ha fyllt 100 år just idag så en blombukett var allt på sin plats!
 
Ja skönt med fredag och ännu skönare skulle det varit om vädret vore bättre.... grått, mulet och duggregn står inte högst upp på önskelistan.....
Men vi har i alla fall varit ut en sväng och besökt kyrkogården och precis då var det i alla fall uppehåll.
Minns dagen då farfar fyllde 90 år, då var det strålande sol och varmt, ja så varmt att Filippa (som då var 5 år) faktiskt badade! Det hör inte till vanligheterna i början av maj....
 
I eftermiddag hämtar vi upp Filippa vid skolan för att sedan bege oss på en shoppingtur. Vi behöver lite uppdatering av garderober och ny matta till altanen. Högst på min lista står dock bikini då jag om ett par veckor flyr landet tillsammans med ett gäng väninnor, så skönt!
 
Trevlig fredag// PIllan


Wow vad fint du har gjort här inne, riktigt snyggt. Ja lite mer sol o värme hade varit skönt, men härligt att ha en resa att se fram emot. Njut av fredagen vännen. Kramisar Tina

Ja verkligen konstraster för mig som kom hem från ett varmt Turkiet... Hoppas ni hade en trevlig shoppingtur, kram Suss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se