Fredagsbilder

 
 
Ja i matrummet är allt sig likt i svart och vitt... Lite nejlikor får agera helgblomster denna härliga majhelg!
Svart färg är inhandlad då stolarna behöver fräschas upp plus ett skåp som väntat länge nog nu...
 
 
Fredag
För mej och mini så har förmiddagen bestått i gymmande, ben och axlar som fick svetten att lacka rejält ;) Skönt att komma iväg under morgontimmarna, det är min absoluta peak-tid för träning!
Hemma så gjorde jag supergoda squash-biffar med smak av västerbottenost, yummie. Recept på dessa kommer inom kort
 
Nu väntar några timmar på jobbet och sedan långledigt, jippi!
 
//PIllan
 


Ha en härlig fredag vännen o vilket fint matrum du har, svart o vitt mina favoritfärger. Kramisar Tina

Gott med squars-biffar.. Ser fram emot receptet!
Skönt med ett gympass. Ha en trevlig helg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se