Happy Fredag!

Happy kiddo!!
 
Dopp i tunnan står högt i kurs i Nikkis ögon, det syns va...?!
 
God morgon
Vaknade med ett ryck 05.30 och var klarvaken... kanske för att det är fredag, kanske för att min älskade Sessan fortfarande inte kommit in, kanske för att A inte riktigt sjungit upp utan bestämt sig för att "dra stock" var det bästa alternativet....?!
Hur som så tassade jag upp, laddade kaffebryggaren och gick ut på altanen. Visslade några gånger och på ett par sekunder hade jag en mjuk jamande kisse strykandes mot mitt ben :)
 
Nu har jag laddat magen med jordgubbar och kvarg, kaffet sippar jag på mellan knapptryckningarna, altandörren står på glänt och ja det är fredag!
 
Jag jobbar kväll och det är lite ledsamt då det idag/kväll är en av årets folkligaste i min lilla hemort nämligen Kulturnatten.
Detta bjuder alltid till en liten folkfest och jag blir lika förvånad varje år att så mycket människor är i rörelse i en ort då man annars tycker det ekar då man rör sig ute kvällstid....
Men idag kommer det att blomma upp och särskilt med tanke på det fina vädret! Jag får helt enkelt ta en liten rast ikväll och gå ut och känna på stämningen lite ;)
 
Ha en finfin fredag //PIllan


Kulturnatta i min hemstad ikväll eller imorgon? Mor och far, syster och svåger ska dit. Jag får tänka att jag förmodligen varit hemma även om jag varit i stan eftersom lillen är så liten. Trevlig helg.

Vad tråkigt att jobba just när det händer något men du får njuta och göra det bästa av allting.

Hoppas du får en fin helg!

Kram
Helen

Underbar dag! Härligt med badtunna och vilken fin utsikt. Här tog faktiskt hundarna och jag en löptur vid kl 5,15 idag ;)
Hoppas du fick rast och komma ut lite ikväll, kram Suss

sv: det måste du testa om du gillar smaken av bacon! var väldigt konstigt eftersom jag aldrig tidigare ätit bacon - bara känt lukten. men kul att testa nytt, ellerhur? :) kram!

Vilka härliga sprudlande bilder på Nikki. Hoppas du fick komma ut på kvällen o känna av feststämningen i staden. Kramisar Tina

Vilken lycklig en som fick bada tunnan!=) Hoppas ni får en fin helg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se