Inspiratör

 
Dagens återställare eller återhämtnings-smoothie som jag kallar den idag!
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig och det gäller gårdagen...
Jag skrev ju att vi skulle iväg och äta med mina föräldrar men eftersom jag inte fått något ordentligt att äta på tre dagar så var min kropp fallfärdig och klarade bara kortare stunder i upprätt läge!
Var tvungen att sitta eller lägga mej med jämna mellanrum och insåg att detta med restaurang går bort... Jag stannade hemma medans de andra fick smörja kråset:/
 
Passade i alla fall på att göra en lite skoj webtest på Besökstoppen om vilken sorts bloggare jag är... ;)
Jag fick svaret Inspiratör och det stämmer väl till en viss del. Mina hälsotips brukar nämligen vara rätt så uppskattade!
Surfa in och gör testet om du själv är nyfiken!
 
 
 
 
 

Häftigt! Du är en INSPIRATÖRbloggare

Du har valt att blogga om ett specifikt ämne som du verkligen brinner för. Din blogg är din skola och du är läraren!

Din starkaste drivkraft är att dela med av din kunskap till andra."Om jag klarar det här, då fixar alla det" resonerar du, och bloggar vidare om hälsa, kanindressyr, maratonlöpning, pärlplattor, surdegsbak eller vad det nu månde vara som just du är expert på.

Som INSPIRATÖRbloggare söker du även ett visst mått av bekräftelse. Stolt lägger du upp bilder på din vältränade kropp, din praktfulla trädgård eller hembakade lakritsmacarons. Uppmärksamhet och beröm i kommentarsfältet kan vara bränslet du behöver för att fortsätta med dina "skills".

INSPIRATÖRbloggare som du, bjuder på på ett mycket attraktivt innehåll. Det kan vara dina bästa recept, effektiva träningsscheman, stickskrivningar, skötselråd eller något annat värdefullt. Helt gratis. Bara att hämta. Tack!

I EN INSPIRATÖRBLOGGARES KOMMENTARFÄLT:

–Men oj, vad duktig du är!

–Vad är det för vacker buske med blå blommor på bild?

–Bakade din banankaka i helgen. Gör dubbel sats nästa gång. Mums!

 
Innehållet idag blev ca 6 st frusna jordgubbar, halv mogen avocado, mandelmjölk och 1 msk vaniljproteinpulver. Jag kan fortfarande inte få i mej nån riktig mat och försöker därför få i så mycket som möjligt i mina små återställare, protein, vitamin, kolhydrater....
 
Ja det får bli dagens lilla tips på en smarrig smoothie som nästan blir som en glass och lättast ätes med sked!
Nu väntar faktiskt jobbet på mej och jag hoppas att det ska vara lugnt och att jag inte får några svimningsanfall... :/
 
//PIllan
 


Klart du är en inspiratör :-)

Fy, vad trist att du fortfarande känner dig matt :-( Hoppas du återfår krafterna till helgen!

Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se