Kalas med dopp

 
 Nikki myser i solen på kalaset igår!
 
 Födelsedagsprinsessan Ellie som fyller 4 år
 
 Ellie och Alvin och såklart tårtbilder. Temat var Ellies favorit, Monsters High
 
Kalsfika i gassande sol...
 

följdes upp med svalkande dopp lite i skuggan!
 
Ja som ni ser var vi på ännu ett 4-årskalas igår. Ellies tur denna gång och vi saknade Sigge som är med mamma Johanna på Workout Åre. Blir lite avis då jag ser statusuppdateringar och bilder därifrån....
 
Dagen bjöd i alla fall på tropisk värme så det var skönt för kidsen med lite svalkande bad men sedan.... Holy Boly vilket oväder som drog in!! Fiskdammen fick klaras av i all hast för sedan öppnades himmlen och Tor slog med största hammaren :/
 
Så idag har termometern gjort en megaskutt till 13 grader och någon fortsätter att hälla hinkar med vatten över oss.... Jag sticker in på jobbet och betar av de sista timmarna på jobbet för i morgon väntar S E M E S T E R!!
 
Ha det bra //PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se