Kvällsgott

Så himla god kvällsdrink och en skål med nötter, är det lill-lördag så är det ;)
Filéa en apelsin, ta en näve bladspenat och en kiwi, några isbitar och kör i mixern, fullproppad med nyttigheter och god som bara den!
 
Brr är genomfrusen ikväll.....
Efter arbetet var jag och hälsade på en väninna och hjälpte henne att färga håret. Hem och "utfodra" tjejerna och sedan gav vi oss iväg på födelsedagskalas. Kamilla min vän och Filippas gudmor firade vi och där bjöds det på en magisk smörgåstårta följt av pavlovatårta.... Mätt!!
 
Direkt därifrån till Filippas skola för en "arbetskväll". Det vankas Ångespelet om några veckor (en teaterföreställning som alla 8:or och 9:or spelar vartannat år) och föräldrar var inbjudna att kratta, snickra osv på spelplatsen. Men herregud det blåser isvindar och känns mer som oktober med virvlande löv än maj....
Så nu sitter jag bara och kurar med morgonrock och filt!
 
Lite kvällsgott har dock slunkit ned i magen ;)
 
//PIllan
 
 
 


Vilken härlig grön och fin drink du har gjort dig o god ser den också ut att vara! Ha en fin kväll. Kram Jannice

Mm ser gott ut :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se