Mmmm måndag

Nikki är bästa hjälpredan i köket både när det gäller matlagning och bak!
 
Man Rrrullarr dom ;) Godsaker att fylla frysen med
 
Hej på er
Hemma från jobb och förskola så fixade vi lite godsaker i form av dadelbollar. Den här gången tog vi hälften med torkade aprikoser, mums.
 
På en höftrecept (som vanligt)
7 st färska dadlar, ta bort kärnor
7 st torkade aprikoser
1 näve cashewnötter
1tsk nötsmör (valfri smak)
1 tsk kokosolja
1 nypa vaniljpulver
Kör i mixer tills det blir en massa och rulla sedan bollar, strö över kokos
In i frys och sedan är det bara att ta fram och njuta då sötsuget kommer
 
Idag är faktiskt första dagen som jag känner mej som en "hel" människa igen, otroligt att det ska ta sådan tid... men nu är jag redo att leva som vanligt med träning och mat igen :)
Här blir det tacos med mycket grönsaker till måndagsmiddag
 
//PIllan
 
 


Så bra bakhjälp du har!! Ha en fin dag. Kram

Mums, vad gott :-D

Och ny bloggdesign - vad fin!!

Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se