På picknick

Ett par soliga härliga timmar i parken med fika, lek och surr fick vi igår. Kaffe i solen smakar alltid bäst :)
Ser ni Nikkis tatuering på kinden. Den gjorde hon hos kompisen Ellie förra veckan och den sitter som berget.... börjar nästan tro att Katarina "gaddat" henne på riktigt ;)
 
 
Jamen det blev en riktigt trevlig picknick igår och vädret var perfekt med växlande molnighet. Men sedan blev det sådan tryckande luft som direkt satte sig på mitt huvud och ja "urladdningen" av regn vaknade jag av i natt.... Jisses så det hällregnade!
Både Edit och Valdemar hängde med Nikki hem efter parken igår och det var toppen för då hann jag både klippa gräs och rensa några hallonbuskar. De leker så bra nu och roar sig själva !
 
Idag åker jag och mini med A till Sundsvall då han skulle fixa nåt med bilen och ha några möten. Passar perfekt då jag aldrig hann med IKEA senast jag var dit. Lite plock och fix som jag behöver ska inhandlas.
 
//PIllan


Så härliga bilder :)

Är det Birsta som gäller då:)Minns när ajg bodde i övik det var stora grejen att få ta sig till IKEA.Härliga bilder på söta sessan.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se