En vecka med fart

 
 
 
God morgon nya vecka
 
Hur mår ni, har julstressen börjat smyga sig på...? Lite så är det för mej, eller julstress, klappstress är det för min del! Önskar att jag kunde vara klar med dessa innan november är slut men så blir det aldrig!!
Är i alla fall mycket glad att det är så smidigt att handla över nätet och verkligen allt finns ju där. Ofta snabba smidiga leveranser och erbjudanden om fr frakt osv :)
Nikkis önskelista börjar bli lite väl lång sedan dessa leksakskataloger börjat droppa ner i postlådan!
Jag påpekade detta för henne igår men hennes kommentar var bara -Men mamma man kan ju vända på papperet och skriva där också! Ehhh jo just det... (men det var liksom inte DET jag menade utan att mamis plånbok kommer att eka tom ...)
 
Imorgon åker jag till stora staden för några dagars workshops inom jobbet.
Ska bli roligt men det är alltid en del pusslande innan man kommer iväg. A åker nämligen också i väg i morgon och är även han borta några dagar så tjejerna får bo hos mina föräldrar.
Blir iaf skönt att bo på hotell och ligga i sängen och zappa på kvällarna , som en liten minisemester för den här mamin kanske jag till och med hinner springa in i nån affär ;)
 
På lördag vankas det festligheter igen....Det blir baluns med ett mord att lösa....! Men mer om detta framåt helgen.
 
//PIllan


Riktigt härlig (och ärlig) kommentar från dottern! Det är ju alldeles rätt!

så gott de såg ut :) här är det noll julstress - faktiskt redan klar med allt. så även julpyntet...! grannarna får säga vad dem vill om mitt pynt i mitten på november månad.. jag kommer verkligen inte att hinna med det där sen med nytillskottet i familjen. lika bra å ha det gjort innan =)

Haha, jag håller med Nikki här ;) Ha så trevligt i stora staden så ses över ett pass när du kommer hem :) Kram

Härlig bild! Blev sugen så!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se