Ett riktigt firande, av Uggla.....

 
 
Igår firade vi Ove som ska fylla riktigt jämt inom kort. Han "kidnappades" redan under förmiddagen och fick såklart förvandlas till sin husgud Magnus Uggla...!

Vi tjejer fick dock endast vara med på kvällens festligheter (ja några måste ju fixa med maten...) så vi skålade lite innan alla karlarna anlände framåt 19-tiden
 
 
Oves "närmast sörjande" samlades för en middag kantat av gamla minnen och anekdoter från jubilarens liv, främst hockey-skrönor fick vi lyssna till ;)
 

Som den egen-utnämnde ölexpert han är fick han såklart genomföra ett blindtest av diverse ölsorter...gick väl sisådär efter en lång dag med diverse drycker :)
 
 
 
Moi passar på att kramas och bli lite starstruck med festens kändis!!
 
 
Söndag, fars dag och lite tröttmössa...
Ja men det är fullt tillåtet då man haft en trevlig kväll, vilket vi hade igår! Huvudpersonen blev helt tagen på sängen men väldigt tacksam och glad över surprise-partyt vi vänner hade fixat!
 
Idag ska vi nog bara ta det lugnt men jag ska försöka övertala A att dra på sig fotvänliga skor för en nätt promenad på 7 km in till byn för vi är nämligen bil-lösa och tjejerna är hos mina föräldrar...
Tror knappast att detta kommer att vara genomförbart då herrn fortfarande inte visat sig på nedervåningen ännu...
Får säkerligen ringa min papi för skjuts, men försöka duger !
 
Ha en skön söndag  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se