Höstmiddag med vin väntas

 
 
 
 
Detta är från en tidigare helg hemma hos oss och mitt topp 5 vin, Tommasi mmmm så gott!
 
 
Äntligen fredag
Har jobbat i ett sedan i lördags plus sjuklingar hemma (som nu alla är bättre) så nu väntar jag på en skön ledighet!
Kvällen ska spenderas med middagsklubben och det vankas höstmiddag. Värdparet är kända för att inte snåla på krutet då det kommer till maten, så jag håller igen idag så magen kan fyllas åt alla håll ikväll ;)
 
I morgon ska jag på fler roligheter, men detta är än så länge hemligt men självklart uppdaterar jag er på söndag!!
 
Ha nu en riktigt skön fredag
 
//PIllan
 


Mitt favoritvin!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se