Lodge & Lya

 
 
Här finns utställare inom allt från inredning, värmepumpar, kläder, närproducerade livsmedel, elbolag, husbyggare, skotrar, skidor, hotell etc!
 
 
Min vän Maria som även är chef för destination Vemdalen!
 
 
Carina och jag shoppade lite av varje men självklart färskt Levain-bröd och lite goda ostar som vi åt senare under kvällen.
 
 
Även utomhus finns utsällare och vi hade turen att vandra runt i minusgrader med strålande sol! Värre var det nog på lördagen för då vräkte snön ned....
 
 
Lunch intog vi på hotellet men middag blev det hemma i stugan!
 
 
Ja ett trevligt dygn i fjällvärlden med våra vänner passerade snabbt men vi fick ändå både shoppa, mysa och skratta mycket ;)
Väldigt mycket folk fast vi var på mässan redan på fredagen (största tillströmmningen är ju annars på lördag) men vi var nöjda efter diverse inköp och tog även en tur ner till byn för mer shopping.
Sedan åkte vi runt och tittade på hus/stugor, tittade till vännernas inköpta tomt där det förhoppningsvis snart kommer upp ett hus för att sedan landa hemma hos "oss". Vi lagade middag tillsammans och sedan blev det bara slapp framför Idol, skönt!
 
Ja själv har jag ingen ledig dubbelhelg utan jobbar nu ända fram till fredag... Men men det ska väl gå det med! Fast i natt vid 02-tiden kom Nikki in till oss och hon var som en het kamin! Även A låg och ojade sig om hur dålig han var... Fingrarna korsade framför mitt ansikte och tvi tvi håll er borta från min och familjens kroppar, dumma baciller!!
Gissar att jag får passa upp sjuklingar under kvällen....
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se