Påfyllning efter pass

 
 
Precis landat i min mage efter ett svettigt överkropps-pass i gymmet. Gårdagens lax på knäcke med majonäs, mums! Plus kaffe med en tsk kokosolja
 
 
Hej lediga onsdag
Jag och Nikki startade vår morgon i gymmet. Armar och axlar mina absoluta favoriter att träna ;)
Vi är härligt nog bjudna på lunch hos vänner senare idag men påfyllning direkt efter avslutat pass är nödvändigt. Detta var vad kylskåpet förmådde och det smakade toppen!
Nikki fick nudlar..... det är inte det mest näringstäta utan typ bara bukfylla, men hon älskar det...!
Middag har hon också önskat så här blir det kräftsoppa, ni vet den där superenkla men väldigt goda med kräftost som jag tipsat om tidigare!
 
//PIllan
 


Gud va gott! Älskar lax. Varför har du kokosolja i kaffet? Ger det smak? :)

Svar: Kokosolja är väldigt nyttigt och det enda fettet som kroppen kan förbränna och använda som "bränsle"! Googla och prova!
Pernilla/Pillan

Mina tjejer älskar också nudlar.... :)
Ska testa kokosolja i kaffet, får se om det funkar.
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se