Pysselkväll hos Annika

 
 
Det är så mysigt hos Annika på blomsteraffären nu i jultid. Man kan gå runt och titta och klämma och lukta och smaka och ..... ja det finns liksom för mycket fint helt enkelt!
 
 
Igår var vi ett gäng som var på plats för att pyssla ihop egna julgrupper och kransar. Väldigt svårt det här med pysslandet tycker jag... ingen krans för mej i r utan det blev en gran! Ni får se den nån dag framöver ;)
 
 
Mycket gott fika stod uppdukat i vanlig ordning 
 
 
 
 
Lite smått och gott från butiken! Förutom min egna kreation köpte jag med nåt så gulligt till adventsstaken, men det får ni också se en annan dag... För i morgon först ska jag adventspynta!
 
 
Ja igår var det nära att jag blev glögg-pepparkaks-ädelost-saffranförgiftad.... Jo för först hade vi glöggmingel på A:s kontor med allt från risgrynsgröt och skinkmackor till glögg med alla möjliga smarriga tillbehör!
Sedan direkt till blomsteraffären där godsakerna fortsatte att bullas upp....
Jodå men då kan man väl säga att "julfrosseriet" har startat ;)
 
Idag jobbar jag först förmiddag och sedan kliver jag på ännu en ledig helg!
Som sagt ska den handla mycket och hemmet, städning och pyntande men även en dejt med vinklubben och julskyltning på söndag!
 
Fin fredag //PIllan
 


Mysigt med julpyssel. Önskar dig en fin advent. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se