Samlat en gnutta D-vitamin

 
 
 
 
Lördag
 
Ja titta det behagade faktiskt dimpa ner en liten tunn hinna med snö sent igår kväll. Det blev genast mycket ljusare och trevligare ute! Att marken också är frusen är bara så mycket bättre än ständig geggamojja som varit vardag senaste tiden....
Vi slängde på oss kläderna och stack ut vid 10-tiden. Till och med solen visade sig lite då och då. Gäller verkligen att tanka på med just den energin så här års!
Inte undra på om man känner sig trött då det legat som ett tungt lock över himlen hela november... :/
 
Adventsgranen fick ljusslingor så att den är redo att tändas upp nästa helg, Mysigt!! Jag var även ute och samlade lite pinnar som jag sedan "skalade" på bark...
Jag ska nämligen även i år till Annika på pysselkväll. Jo ni läste rätt, jag ska försöka få till nåt eget julpyssel och det är liksom inte min starka sida! Men jag har en väldigt fin idé och hur jag kan förvalta idén får ni se resultatet av i slutet av nästa vecka ;)
 
Nu strax fix för en festlig kväll!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se