Snabb färd mot advent!

 
 
Alldeles strax beger jag och mini oss mot vårt "second home" ! Har delat säng med Nikki i natt så min rygg har gått in i halvstrejk så jag måste snabbt försöka få den gå gott humör igen...
 
 
Måndag och helgens finna frostiga landskap har återigen förbytts mot regn och lera!! Alltås vad är detta ? Morr nu vill till och med jag hellre ha snö....
Fick nyss en liten liten stressklump i magen då jag insåg att denna veckan kommer att segla fram i raketfart och på söndag är det advent!
Vill bara kunna njuta av detta men känner ändå att flera så kallade måsten ska hinnas med innan... Äsch bara att beta av en sak i taget och inte stressa upp mej..., lätt att skriva/säga, svårare att genomföra ;/
 
Ha en bra start på novembers sista vecka //PIllan


Du stressad!?!? Tell me.... Här ska det hinnas flytta innan jul å!?😫





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se