Tisdagstips

 
 
 
 

                                       
 
Har testat detta några gånger och det blir faktiskt riktigt bra! Funkar dock bäst om håret är lite lockigt så man liksom lättare kan "täcka" den undre svansen...
Bild från Pinterest
 
 
 
Ett litet tips på en enkel uppsättning av den eviga ( ialla fall för min del) hästsvansen....
Allt som oftast åker mitt hår ihop i en svans där bak och speciellt de dagar jag börjar tidigt på morgonen. Har verkligen ingen lust att kliva upp tidigare än nödvändigt och speciellt inte nu när det är kolsvart ute :/
Nu väntar just jobb följt av veckans bästa träningspass ♥
 
//PIllan


Men guuud vad smart, att man inte tänkt på det där tidigare :). Jag som också allt som oftast har en tendens att hamna i hästsvansträsket :):





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se