Äntligen brösten!

 
 
Ny söt BH inhandlad på Lindex.se. Tyvärr var den lite "stickig" av den fina spetsen och då ska ni veta att jag är inte känslig alls för sådant...  I vanliga fall kan jag ha ylle direkt mot huden :/
Men vill man vara fin får man lida lite pin
 
God morgon
 
Jag blev så glad då jag äntligen har fått en kallelse för att göra mammografi!
Nästa vecka ska jag dit och jag har efterlyst detta sedan ifjol då jag fyllde 40... Men det hade tydligen blivit nått glapp där så vi 73:or fick visst vänta ett år extra!
Men nu ska det alltså ske och jag är så tacksam för att det finns sådana undersökningar, ja och även cellprov som man ju blir erbjuden från tjugoårsåldern! Förstår inte dem som inte går och gör dessa undersökningar (jo jag vet flera faktiskt...)
 
Ikväll väntar dessutom min härliga aerobics-grupp och jag riktigt längtar efter dom då jag jobbade förra veckan så då bidde det inget...
 
//PIllan


Snygg bh...Synd att den va stikig..kanske bli bättre efter tvätten..kram

Mammografi är ett toppenerbjudande och jag håller med dig. Alla borde gå - likadant med cellprov. Viktigt och förmånligt med undersökning.

Jätte fin behå.
Kör hårt på passet ikväll ;)
Kram

Så himla bra att det finns sådana undersökningar även om jag tycker det är grymt jobbigt att invänta svaret som tar alldeles för lång tid att vänta på :)snygg bh men tyvärr tål jag inget som sticks mot min hud ,kramar

Jag håller med! Det är en fantastisk möjlighet vi har, att få lov att gå och testa oss. Självklart ska man göra det!
Kram Jennica

En självklarhet att gå på de här undersökningarna, en "billig" livförsäkring. Synd stt BH:n sticks för den är ursnygg. Kramisar Tina

Jag "längtar" också efter denna möjlighet, nästa år är det dags. Lite läskigt samtidigt som det är en enorm möjlighet! Förstår inte heller hur vissa kan skippa dessa "livförsäkringar" till undersökningar - obegripligt...

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se