Bebismys

 
 
 
Igår fick Nikki äntligen träffa lilla Tilda, som hon längtat efter!
 
 
Så liten och söt !
 
 
Katarina var där med gullungen Axel, som har blivit en riktig "storkille" !!
 
 
Kamilla med sin efterlängtade lilla tjej ♥
 
 
Ja igår fick vi verkligen bebismys delux under några timmar på förmiddagen! Så söta och gulliga dom är dom små, man glömmer så fort att man själv haft sådana småttingar. Tilda väger 2700 gr nu och det var vad Filippa vägde då hon föddes! Lätt som en frigolit-bit :)
 
Idag har jag skickat iväg en "katt" på dagis och nejdå det var inte Sessan utan Nikki som valt att klä ut sig till det då dom skulle ha Halloween - disco idag!
Jag och A åker med vänner till Vemdalen nu på förmiddagen för att gå på Lodge och Lya-mässan. Detta har vi gjort till en tradition varje år. Mycket trevligt brukar det vara så jag tar med kameran så ni får se ni med!
 
//PIllan


Åh så söta 💕kramar

Åååå,vilken söt liten bebis!!! Så mysigt så! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se