Dagens tips

 
 
Min favorit för huden har jag tipsat er om tidigare, Avéne, franskt märke för väldigt känslig hud!
 
 
Den här fuktsprayen är helt underbar att spraya på ansiktet för en liten uppfräschning då och då! Använder den flitigt kan jag säga ;)
 
 
Ansiktskrämen är snart slut och det passar perfekt då jag såg ett finfint erbjudande som jag även tänkte tipsa er om! Jag handlar nästan alltid dessa produkter på APOTEA dom har fri frakt och just nu 15 % på nästan hela sortimentet! Bara uppge APOTEAKALAS i kassan :)
 
 
Hej på er i höstrusket
Hu vad det är mörkt ute, liksom jämngrått mest hela dagarna.....
Längtar så till advent då man får plocka fram stjärnor och stakar, det är verkligen så mysigt !
Idag blev det ett pass för biceps och ben och jag känner mej i fin form då kroppen är väldigt sammarbetsvillig, härlig känsla! Aerobics-klassen igår var inget undantag och gav även den massor med energi ♥
 
Nu är det dags för mej att jobba kväll
//PIllan
 


Alltid härligt med tips på produkter :D

God morgon :) Alltid trevligt med tips på bra hudvård.
Jag längtar med till advent, snart är vi där och får mysa så mycket det bara går.
Ha en fin dag, kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se