En perfekt söndag för Pump

 
 
Igår hade vi "finbesök" på Moove av Fredrik som var tillbaka till "brottsplatsen" efter många år! Han började faktiskt hos oss en gång i tiden som den blyga lilla killen vi andra instruktörer försökte peppa..  Numera har han en toppen-karriär inom träningsvärlden och koncept Les Mills! 
 

 
Pump var dagens första pass och det hakade jag på! Som tidigare instruktör i detta är det kul att köra någon gång ibland och såklart att jag passar på då det är ett riktigt proffs som leder :)
 
 
Nikki var också med så därför var jag inte 100% fokuserad då det är rätt mycket som händer runt den lilla damen (typ skrubba knät, vill vara med och göra lika som mej..) men det är verkligen inga problem att ha henne med, hon är van... men såklart kan man inte vara helt fokuserad bara på sitt eget jobb :/
 
 
Fredrik instruerade mycket teknik vilket jag tycker är toppen! Jag är ett "teknik-freak" då det kommer till träning och får ont i magen då jag ser någon som lyfter "fel" och riskerar att göra sig illa!
 

Titta där har ni ju mej med i lite avslutande magövningar!
 
 
Då har vi oktobers sista vecka här och jag har kvällsjobb på schemat... Men först ska jag hjälpa Filippa att packa det sista då hon sätter sig i bilen på förmiddagen för att åka till Kåbdalis... Det ligger inte "näst-gårds" direkt så det blir en lååång resa!
Men väl där väntar ju belöningen i form av slalom i flera dagar :)
Hörde av Maria PH att damlandslaget också kör träning där i veckan och det brukar vara kul för ungdomarna att kolla in dem!!
 
Får se om jag hinner med nåt träningspass här innan jobbet idag för min kropp känns helt OK! Tror jag kan tacka yogan igår eftermiddag för detta ! Men oj vad jobbigt det var bara några timmar efter pumpen... Kan säga att jag var riktigt slut!
 
Ha en fin måndag //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se