Fredagsfin och en härlig positiv känsla!

 
  Om man ser håret bakifrån så märks det egentligen inte så mycket att jag fixat nåt nytt....
 
 
Framifrån däremot (och särskilt snett uppifrån) så syns en klar förändring! Istället för en tråkig liten "sorgkant" så slog jag på stort med en rejäl utväxt :)
Varför jobba emot det omöjliga - bättre att förekomma helt enkelt...
 

Tycker det blev riktigt bra! Jag brukar alltid vara "guldig" men nu valde vi en något kallare nyans så att den råttfärgade utväxten ska "matcha" lite bättre ...he he
 
 
Hej på er
Snart väntar en ledig helg för mej men först ett förmiddagspass på jobbet!
Direkt efteråt har jag och Johanna bokat in en träningsdejt och vad kan vara en bättre start på helgen om inte just ett träningspass !!
 
Längtar också att få komma hem för nu på förmiddagen har jag proffsen på fönsterputsning där hemma, Wiiie, älskar nyputsade fönster. De var verkligen hur dassiga som helst nu men jag har medvetet dragit ut på detta så att de ska vara något sådär inför advent.
Tyvärr så vräkte stora blöta flingor ner mest hela eftermiddagen igår och det är bara så smutsigt utanför knutarna... Trist är bara förnamnet...
Tycker mycket hellre att det kan bli riktigt kallt så att marken hinner frysa till innan snön kommer, men men sådant får man som bekant inte vara med och välja :/ Någon som dock var överlycklig var Nikki som genast skulle på med vinteroverall och handskar och slängde sig ut och gjorde snöänglar och gångar i snön... ;)
 
Det tar liksom inte slut på min positivitet här för snabbare än beräknat fick jag också svar på mammografin och det fanns inga förändringar i mina små lökar, vilken lycka och tacksamhet!!!
 
Ha en underbar fredag och nu lovar jag att det ska vara slut på bilder med mig ett litet tag framöver i alla fall ;)
 
//PIllan
 


Det blev jättefint! Du påminde mig om att jag borde putsa fönsterna. .. Blä, men det blir ju fint sedan. Bara att bita ihop. Min sjuåring önskade vita gardiner i köket. Jag brukar vilja ha mörka gardiner på vintern, men jag kanske kan göra ett undantag. Ha det bäst!

Åh riktigt fint :) Ha en bra kväll! ♥

Vad fint det blev =)

Gud så fin du blev i håret!! :) Ha en fantastik helg tjejen, hoppas din fredagskväll blir grym!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se