Hej onsdag, hej jobbet

 
 
 
T-shirt och kjol från Gina Tricot, halsband och strumpbyxor kommer från Lindex. Lite soft men snygg outfit en onsdag mitt i veckan!
 
 
Här är alla uppe och på väg åt olika håll. A och Filippa på jobb och skola medans jag och Nikki ska en sväng till gymmet. Så himla skönt att kunna starta på bästa sätt!
Kroppen var med på noterna under aerobicsen igår och jag ser fram emot ett gott samarbete även idag då armar och axlar ska få jobba ;)
Eftermiddagen ägnas åt mitt "vanliga" jobb som jag inte varit på sedan i fredags, fyra dagars ledigt och jag känner mej utvilad!
 
Bilderna visar lite av shoppingen som hängde med från helgen i Stockholm. Vi sprang i affärer så jag har ont i benhinnorna fortfarande!
Vi hade ett underbart väder på lördagen och jag gick omkring i bara blusen, folk satt fortfarande på uteserveringar, galet i mitten av oktober!
Filippa fick "styra" det mesta av shoppandet så jag har tillbringat många timmar inne på Sephora och NKs sminkavdelning....  Hon blev sminkad inne på Mac och såg ut som värsta modellen då vi gick därifrån, lägg därtill ett leende som sträckte sig från öra till öra :) Nöjd dotter, nöjd mamma och mormor!
 
Nu ska vi sätta fart här
 
//PIllan


Supersnygg höstoutfit. Mysigt med en tjejdag på stan, shoppa, fika o vara tillsammans. Kramisar Tina

Hopppas du haft en bra dag! Lät som det. Morgonträning och sedan den snygga outfiten:))
Kramar

God morgon :) Jättesnyggt. Härligt att få ha en tjejdag på stan. Kram och ha en fin dag

Vad snyggt! Sådär fint och lite coolt samtidigt, det gillar jag! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se