Jippi vilken tur!

 
Outfiten visade jag som hastigast förra veckan men inte på mej, så här kommer den.... Kjol och t-shirt, Gina Tricot, koftan är från HM, Skor Ellos.
 
 
Jamen ibland har man tur alltså!
Mest tur hade jag att jag redan i dag fick tid hos frissan :) Så bye bye sommarblonda hår säger jag bara! Så skönt det ska bli att få sitta ner och bara njuta i typ två timmar lite senare idag....
 
Gårdagens andra tur var att jag köpt en lott genom fotbolsslaget här i byn. Det var alla möjliga fina priser som lottades ut, snickare för en dag, presentkort på möbler, weekendresor osv.
Jag vann ett presentkort till ett värde av 3500:-!!!... hmmm på en bilservice......
OK en vinst är alltid en vinst men nu är det så att jag har ingen bil som behöver service (min gamla "pärla" som jag åker runt i är knappt ens värd 3500 ;) och A har service som ingår i bilen, pappa servar sina bilar själv... ja så då återstår att sälja detta presentkort... Men som sagt, Vann gjorde jag iaf :)
 
Ha nu alla en finfin torsdag
//PIllan


Men det är alltid kul att vinna något. Hoppas det blir bra hos frisören :)

Snyggo! Och grattis till turen :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se