Kanelbulle idag?

 
 
 
Jag och Nikki bakade ju ett gäng kanelbullar igår och det passar ju väldigt bra just idag på Kanelbullens Dag!
 
 
Hej på er
Blir det några bullar för er idag...?
Jag tycker det finns en egen dag för det mesta nuförtiden?! Men kanelbullen kan väl få uppmärksammas lite då eftersom det är så himla gott :)
Jag äter det mest under sommartid då jag är på stranden men idag åker det allt in en i munnen till förmiddagskaffet!
 
 
Ha en fin lördag
//PIllan


Så gott med kanelbullar!

Kanelbullensdag...MUMSIGT med bullar!!! Själv gjorde jag kanelbullar med rosa pärlsocker.... För nu är det rosa månad med=) Kram

Ja visst åt vi kanelbullar! Två till och med.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se