Liten fotosession

 
 
 
Min fina vän Kamilla fick bli dagens "objekt"
 
 
Snart är helgen slut och jag sitter redan i nattkläderna och bloggar.
Varit iväg och kört ett yogapass och det fick bli uppstarten efter en dryg veckas förkylning. Nu hoppas jag att inte kroppen bjuder på ett bakslag utan att jag fortsätter att hålla mej frisk framöver så jag kan börja gymma igen!
 
Kamilla var här tidigare idag och vi fotade hennes bebismage. Kul som tusan men här bjuder jag bara på två bilder som mest fokuserar på hösten och henne själv. Alla bilder på magen ska hon istället få bränt på en skiva att spara!
 
Nu ska jag joina resten av familjen i tv-soffan så ses vi imorgon igen
 
//PIllan


Tjusigt med lillmagen!

Härliga höstbilder! Ha en fortsatt skön söndag. Kram Carola





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se